söndag

Två från juldagen, de två första som jag tog med mitt nya tamron objektiv
 
Söndag idag, innebär skola imorgon, dan efter det och det och det och det. Längtar redan till nästa lov. Har blivit riktigt skoltrött faktiskt. Längtar nog mest till juni 2015, studenten. 
 
Idag har jag och min kompis Linda intervjuat mina två grannar som är veganer för vi gör ett arbete om det i skolan på sociologin. Vi fick väldigt bra svar av de och ska bara skriva ihop allt till en text. Det redovisar vi på tors/fre + att vi har en samhällsprovinlämning på onsdag. 
 
Nu när det har kommit snö så är jag både glad och ledsen. Glad för att det är så mycket finare och ljusare med snö. Det känns mer som vinter och en vinter utan snö skulle kännas tom. Den ledsna saken är att jag ska börja övningsköra, och det är ju mycker svårare när det är snö då det blir kallt och halt på vägarna. Det ska allafall bli väldigt kul och spännande att börja oavsett snö eller inte.

Kommentera här: