Porträtt: Lisa + Dagen

Lisa på stranden på Teneriffa i staden Los Cristianos, där vi bodde.

Hej! Nu sitter jag i mitt (halv)nystädade rum, är väl inte helt klart än men golvet är iallafall undanröjt. Mitt rum brukar annars vara rätt stökigt för att jag är så lat för att ta tag i saker.. Idag fick vi gäster hem till oss runt två tiden och de stannade till klockan sex. Våra gamla grannar från Karlstad är det, som vi träffar ibland. Kanske nån gång om året eller varannat. Vi åt lunch tillsammans, pratade, spelade lite spel (inte de vuxna) och sen åkte dem.
 
Ikväll ska jag bara ta det lungt, kolla på en film, läsa lite i min svenska bok som vi ska skriva om på onsdag/torsdag.. :( Imorgon är det sista dagen vi är lediga för på onsdag börjar skolan igen! Känns som jullovet blir kortare för varje år som går.. vill att det ska vara lite längre iallafall. kram.

Kommentera här: