Min skola är iskall

Tråkig bild på min skola. Inte jag som tagit den så vet inte när
 
Tänkte nu ta upp en grej som stör mig mest om i skolan (förutom skolmaten som bara blir sämre och sämre). Skolan är iskall. Alltså verkligen. Enda sedan jag började här har jag kännt att den är ovanligt kall. Speciellt på vintern men även på sommaren kan man känna att det är kallt. Jag har hört många elever som klagar på att det är så kallt och att det måste fixas. Har även hört lärare sagt att det är kallt när vi påstått det till dem. Kan man t.ex. inte bara sätta in några element i varje klassum så skulle det bli betydligt varmare tror jag!? Man vill knappt gå in i klassrummen för det är så kallt, vi elever blir så omotiverade till skolan pga det här. Om det var varmare skulle vi även tycka att lektionera var mycket roligare...
1 Bitta:

skriven

Fy,stackars dej o alla andra i din klass!

2 Linnéa Alpsten:

skriven

Men åh vad jobbigt :/

3 josefine:

skriven

nej usch, det där är ju verkligen inte kul :/

4 Johanna:

skriven

Blogga Johanna, blogga! :D

Kommentera här: