veckans update

lenniebennie - torpet, höstlovet
 
Godkväll från sängen! Har redan lagt mig, men tänkte göra ett inlägg innan jag släcker mina ljus jag har bredvid mig och lägger mig på riktigt. Idag och igår har jag endast varit hemma, gått runt i mysbyxor, gjort i ordning mitt rum och fixat lite mysstämning, kollat på den underbaraste filmen som finns (safe haven), sovit till ett, gott och lagt mig vid tre och ätit god mat och mys såklart. Helgen har allafall varit väldigt bra och slapp. I fredags kväll var jag i stan med nästan alla tjejer från klassen (ca 20st) på Akropolis restaurang och åt middag. Jag åt en pasta med laxfilé och vi hade alla trevligt. Första gången vi väldigt många gör en sådan här grej. Resten av veckan som varit har varit allmänt lugn i skolan och det kommer kommande också vara. Fick en väldigt bra användning för min whiteboard tavla idag helt plötsligt, kan visa er imorgon, tror det kommer funka mkt bättre.
 
goodnight

Kommentera här: