31 Mars

hej bloggii ♥

Idag var det elevensval i skolan och det är det även i morgon och på Måndag.
Idag så hade jag drama/teater, det var väl sådär. Eller ja, ganska kul var det väl
men kanske inte super seriöst.

Imorgon och på måndag så ska jag och Andrea praoa på björnön (dagis i vår skola)
ska bli super kul att vara med alla barnen, vi får se vad vi ska göra! ♥

Nu ska vi äta mat, senare kolla på tv!

Här är några modell bilder på Linnéa (kusin, 4 år) som jag/Lisa tog för två veckor
sedan när dem var hos oss ↓







//kramiss
Johanna
1 Soundia:

skriven

hur gjorde du hjärtana????

2 Vilma:

skriven

Hej!

Jag vill bara säga att du har en super fin blogg!

En fråga bara...

Vilket redigeringsprogram använde du till din header? Jag använder picasa men det är svårt att göra kollage i det tycker jag kan du hjälpa mig om du vet hur man gör...

3 Malin:

skriven

SÖT! ;)

Fin blogg, kolla gärna in min! :) ♥

Kommentera här: