Flowers

Vanlig dag i skolan från 8-14. Bra lektioner, måndagar gillar jag.
Ikväll ska jag segla med Sara, Andrea och Emma, så kul !

Robinsson 2011 börjar ikväll klockan åtta i tv4 också, det får man
bara inte missa (får spela in eftersom jag seglar då).

Hörs imorgon eller ikväll.
Kramkram♥
1 TOVA:

skriven

kul med segling! <3

fina bilder också :]

2 TOVA:

skriven

SV: tack så mycket! :)

jag har en Nikon D3100, vad har du? :D<3

3 TOVA:

skriven

SV: tack så mycket! :)

jag har en Nikon D3100, vad har du? :D<3

4 TOVA:

skriven

SV: tack så mycket! :)

jag har en Nikon D3100, vad har du? :D<3

5 sara <3:

skriven

snygg header johanna. ska vi cykla till skolan imorn?

6 Katarina:

skriven

Jättesnygg design! =D

7 Matilda & Jennifer:

skriven

Tack så mycket! Detsamma :)

8 Ida:

skriven

Sv: okej tack för kommentaren!



P.s Jätte cool header<3

Kommentera här: