tjugosjunde oktober

Hej bloggvärlden!

Idag i skolan hade vi sista Tema dagen, rätt skönt. Vi blev klara ganska fort och
då började jag jobba med svenska arbete.
Efter skolan så hämtade jag Elsa tillsamans med Sara och Andrea.

När man äntligen var hemma efter en timme typ så gjorde jag mellis,
jag och Elsa gick upp och kolla på ''sveriges skönaste familjer'' från igår.
Vi bakade också. Havreflarn och Chokladbollar. mums♥

collage:




//kramiss
Johanna ♥

1 MADDES:

skriven

jag har klickat runt och läst lite olika bloggar idag och då hittade jag dig :) hoppas det var okej!

2 MADDES:

skriven

Nu blev jag ju sugen på choklad igen :P haha.

3 Katarina:

skriven

Va gott det ser ut ;D

4 marilyn:

skriven

allt bra? :)

5 marilyn:

skriven

det är bra :) haha asså jagskriver till många xd

6 marilyn:

skriven

aa xd

7 Nattens Blogg Drotting kung Tävling (24-6):

skriven

snygg blogg

8 Dagens Blogg:

skriven

Nattens Blogg Drotting kung Tävling (24-6)

vill du bli Nattens Blogg Drotting kung Tävling (24-6) ?

jag försöker bli sveriges största blogg

då kan man vara någon snäll apa

skriver vad du tycker om det senaste i min blogg

vad du gillar och inte gillar

9 Bell.:

skriven

haha, du är så söt.

10 JonaZ Sjunger Laserturken nya lasermannen remix Ta Han Rosengård:

skriven

nytt injlägg uppdatering tack

Kommentera här: